diumenge, 1 de febrer del 2015

Recomanació Maria Bibiloni Rotger

Hola Superlect@rs!

Com esteis? Ja teniu pensat que regalar per Sant Valentí? 
Si vols tenir qualque detall amb la persona que més estimes (família, amics, persones especials, etc.)

Vine al taller Dissabte dia 14 de Febrer

Apertura d'inscripcions dimarts dia 3 de Febrer. PLACES LIMITADES!

Però avui el regal es per vosaltres superlect@rs, una de les guanyadores na Maria Bibiloni Rotger del concurs passat, vos fa una recomanació!

Comencem amb les recomanacions en 3, 2, 1... JA!


Jo diria que és el millor llibre que m'he llegit mai, perquè directament, és el meu llibre preferit.

M'encanta!!!



DIARI D'H - HYPATIA PÉTRIZ

Tracta d'una nina, anomenada “H”, que viu moltes aventures, i li passen moltes coses a la vegada, jo en destacaré un parell, les que m'han agradat més.
Ella està enamorada del seu millor amic, troba que no li fa gens de cas, així que decideix posar-ho a prova amb una idea que li dóna la seva millor amiga, diu que si deixa de fixar-se amb ell i va cap a un altre noi, ell se'n donarà conta de que l'estarà perdent i tornarà cap a ella, doncs ho fa, i resulta que aquest noi és més important del que ella pensa.
Un misteri que ha de resoldre és qui li està parlant per “Facebook”, ella tan sols sap què és un noi i...
Però la idea que més destacaré és que hi ha un grup de música i participa en un concurs en el qual a ella toca la guitarra.

Aquest llibre és molt bo, el recoman!
Maria  


Ja sabeu Superlect@s si us agraden les aventures aquesta història, us AGRADARÀ! 
També recordar-vos que si no teniu cap lectura en ment, teniu el racó Superlect@r actualitzat. Podreu trobar històries de fantasia, per riure, còmics, i moltes històries més!


Fins aviat Superlect@rs

Biblioteca Can Torró

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada